Banken versjouwen.



Het begon met een opmerking van mijn man. De witte bank, die achter de schuur staat, zit toch wel erg lekker. Naar aanleiding van zijn opmerking dacht ik: kunnen we die bank niet op het terras zetten van de zomer?

Toen ik dit tijdens de maaltijd opperde kwam meteen het volgende probleem naar voren. Waar moest de bank die op het terras stond dan heen? Achter de schuur? Daar komt hij niet uit. 

Mijn man wist de oplossing. De bank moest in plaats van het tuinbeeld. Wat een creatieve oplossing! Daar had ik nooit aan gedacht.  Een lekker plekje om van de avondzon te genieten…

Nadat we de maaltijd hadden beëindigd, gingen we de banken versjouwen. De bank  stond heel goed in plaats van het tuinbeeld, aan het einde van de zichtlijn. Het beeld moest weg. Bij de keuken was nog wel een plekje.

Het beeld was loei zwaar. De kruiwagen werd voorgereden. Met al dat gewicht erop bleek deze een zachte band te hebben. De band opgepompt en we konden het beeld naar de nieuwe standplaats rijden.

Daarna werd de witte bank op het terras gezet, maar dat stond helemaal niet! Veel te iel. Dan toch maar de teak houten tafels en rieten stoelen van het keuken terras versleept. Dat stond beter. Nu was er weer balans.

We vielen amechtig op de bank om uit te puffen van al deze gekte.

Conclusie: alle tuinmeubelen staan nu op een andere plek. Behalve de witte bank waar het allemaal om was begonnen!



Aan het eind van de zichtlijn, het tuinbeeld.

Later, de bank in plaats van het tuin beeld.

De witte bank achter de schuur.
 

Reacties