Overpeinzingen in augustus.

Ik zit aan een vijver. Dan strijkt er een reiger neer. Ik verbaas me over deze reiger. Denkt hij nu echt dat hij een grote karper kan verschalken? 


Ondertussen vliegen mijn gedachten heen en weer tussen de reiger en de tuin. Augustus is bij uitstek de maand om de tuin te evalueren. Wat ging er goed en wat ging er verkeerd. Wat moet weg en wat kan blijven? Ben ik op de goede weg of moet het roer toch helemaal om?

 

Ik peins bij de vijver over plannen en oplossingen. Het is tenslotte augustus, alle tijd voor mijmeringen. En de tuin kan ook wel even zonder mij.

 

Wat al die gedachten zijn? Jullie gaan het allemaal lezen, zien, meemaken!

 

Maar voorlopig zit in bij de vijver…. wasting time.....


Fijne week

Hetty


De nieuwe volgers die zich afgelopen week hebben opgegeven, van harte welkom op mijn blog en veel leesplezier!