Augustus tijd voor….

Ik lig onder een beuk en de gedachten vliegen heen en weer. Augustus is bij uitstek de maand om de tuin te evalueren. Wat ging er goed en wat ging er verkeerd. Wat moet weg en wat kan blijven? Ben ik op de goede weg of moet het roer toch helemaal om?

Ik peins onder een beuk over plannen en oplossingen. Het is tenslotte augustus, alle tijd voor mijmeringen. En de tuin kan ook wel even zonder mij.

Wat al die gedachten zijn? Jullie gaan het allemaal lezen, zien, meemaken!

Maar voorlopig lig ik onder een beuk…. en peins….

Fijne week
Hetty
De nieuwe volgers van deze week hartelijk welkom op mijn blog.
romantische rozentuin.

Reacties

  1. You certainly got my curiosity peaked. I am wondering if you are going to do a major renovation of your garden or are you going on a fantastic trip to see gardens. ??? Either way I will look forward to seeing what happens.
    I have done a couple of things in my garden. Ripped out some 20 year old shrubs that no longer bloom. Planted a couple of trees. and now that there hasn't been any rain to speak of for some time I am watering the garden deeply. Have a good week Hetty.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben benieuwd wat je allemaal hebt liggen uitbroeden, daar onder het lover van die beukenboom!
    Hartelijke groeten van Zem.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten