Wat als ik influencer zou zijn met een miljoen volgers.



Wat als ik influencer zou zijn? Een blogger met 1 miljoen volgers? Dan zou elke tuinartikelen fabrikant naar mijn mening vragen. En hopend op een goede review, zouden er elke week bij mij nieuwe producten worden afgeleverd.

Maar ik heb geen miljoen volgers en dus totaal geen influence. Dat neemt niet weg dat ik heel blij ben met jullie, trouwe volgers, die elke week mijn blog lezen.

Stel je voor dat ik wel een miljoen volgers heb en er wél naar mijn mening wordt gevraagd. Wat zou ik willen veranderen?

Daar hoef ik niet lang over na te denken. WAAROM lieve tuin artikel fabrikanten, moeten de tuinslangen in zulke felle kleuren? Ik leg de slangen permanent tussen de planten en probeer ze op die manier onzichtbaar te maken. Maar met een blauwe, groene, gele of oranje tuinslang lukt dat niet. Waarom die felle kleur? Denken jullie soms dat ik mijn tuinslang niet kan vinden als ik hem zoek? Een tuinslang valt niet te missen. MAAK DIE TUINSLANGEN OOK EENS IN ZWART! 

Maar het wordt gekker. De slangen die voor het ondergronds water systeem worden gemaakt (Gardena) zijn allemaal zwart. Waarom? Onder de grond zie je er niets van. Maak die dan in een felle kleur, zodat ik bij het spitten deze slang op tijd zie en niet beschadig.  

Maar ik heb geen 1 miljoen volgers en daarom totaal geen influence.

Als ik 1 miljoen volgers had, als ik influencer was en naar mijn mening werd gevraagd, zou ik in elke snoeischaar een GPS tracker zetten. En ook in elk schepje! Als ik er een zoek raak zou ik met een handige app op mijn telefoon dit tuingereedschap moeiteloos opsporen. Want elke tuinman/vrouw raakt de snoeischaar en dat handige kleine schepje kwijt. WAAROM is dat nog niet verzonnen?

Omdat ik geen 1 miljoen volgers heb en totaal geen influence.

Daarom verf ik mijn gekleurde tuinslangen zwart en koop ik telkens een nieuw schepje of snoeischaar als ik de oude nergens meer kan vinden. 

Want ik heb geen influence, geen miljoen volgers.
Fijne week!
Hetty
P.S. Bij het zoeken naar een geschikt plaatje van tuinslangen, zag ik dat Hozelock een zwarte tuinslang heeft! Ik heb hier verleden jaar een blog over geschreven lees het hier en naar Hozelock opgestuurd. Zou ik dan toch………………? 

Zelfs groen valt op......
Ook een oplossing, verf hem zwart
Een tracker in mijn snoeischaar lijkt me fantastisch. 
Zoals jullie zien heb ik net weer een nieuwe schep moeten kopen.

Nieuwe volgers, veel leesplezier!

Comments:

Jannibele: Oh, the lilies in Norway always flower so beautiful! lovely pictures.
Marieke: Wat een geweldige dag moet dit zijn geweest. En veel aankopen. Ik had me ook niet in kunnen houden!
Jan: geweldig. Jullie hebben ook zoveel leven in de tuin. Verdiend!
Lisa: I am looking forward to see the dark red scabiosa to flower. The name is Red Velvet. Love your day lilies; these colours....mmmm.
Thelma: I think this yellow plant is called Euphorbia. Sorry, cannot see the variety. 
Elly: Wat een fantastische rondleiding heb je ons gegeven door Rotterdam. Laatst stond ik op de Euromast en moest aan je denken. Grappig he!
Klaproos: Wat een hemelse tuin. Die preien zo prachtig tegen de blauwe lucht!






Reacties

  1. Helemaal met je eens, ik denk dat het wel helpt jouw ideeën.
    Misschien moet je het regelmatig op je blog zetten.

    Gr Jan(Wilde een Tuin)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeer herkenbaar, Hetty, ik hoop dat de fabrikanten je tips oppikken.
    En die onderaardse slangen zijn natuurlijk zwart omdat de fabrikanten het bodemleven niet willen storen met te felle kleuren :-)
    Maar bovengronds verstoren ze ons des te meer...
    Hartelijke groeten van Zem.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ha ha, ja die trackers op snoeischaren en schepjes, en in mijn geval ook nog aardappelschilmesjes erbij, zou een ENORME uitkomst zijn !!!
    Misschien leest iemand dit wel, die het als een uitdaging ziet.

    En die tuinslang , dat is voor het 'gevaar' normaal ligt een tuinslang niet permanent in een border toch? en de kleur is net als bij verlengsnoeren, voor de veiligheid dat je er niet over struikelt... daar kan ik nog wel inkomen.
    Ik heb permanent zweetslangen in de borders liggen die we anders niet kunnen beregenen, en die zijn wel zwart...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hetty, you have excellent ideas! My garden hose is black and I agree you don't lose a hose but those secatuers and scoops are lost regularly. I hope they hear you. :) Have a great week.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten