Kerstwens.


Lieve lezers van mijn blog.
Bedankt voor alle leuke reacties die ik elke week mag lezen. Jullie meeleven, opmerkingen en tips, ik stel het enorm op prijs.

Verder wens ik jullie heel gezellige kerstdagen toe. Geniet van de mensen om je heen en maak je niet te druk om triviale dingen zoals bijvoorbeeld het eten.

Tot besluit een quote van Charles Dickens:
I will honour Christmas in mij heart and try to keep it all the year.
Fijne dagen
Hetty

Dear reader of my blog. 
Thank you for all your kind comments every week. I really appreciate your remarks and tips.
Furthermore I wish you a merry Christmas. Enjoy the people you love and do not bother too much about trivial things like food.

Finally a quote from Charles Dickens:
I will honour Christmas in mij heart and try to keep it all the year.
Enjoy your week
Hetty

Reacties

  1. De beste wensen voor 2019.

    Veel liefs Jan(Wilde een Tuin)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hetty, Wens jou en je familie ook warme, gezellige kerstdagen toe.
    Groet, Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook voor jou en je geliefden een mooie kerst gewenst en een voorspoedig 2019!
    Hartelijke groeten, Zem.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hello Hetty, It was such a pleasure to make your acquaintance and to see your beautiful garden this year through your blog. Merry Christmas to you and yours.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a unique and pretty picture. And this is one of my favorite Christmas quotes, Hetty. : )

    ~Sheri

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten