Kerst inspiratie.


Door het lezen van blogs kun je goede ideeën opdoen voor de komende kerstdagen.  Dit jaar waren er twee blogs die mij inspireerden.

Allereerst het blog van Peetje. Zij kocht, net als ik, de belletjes van de Action. Peetje deed de belletjes aan een stuk touw. Mm, dacht ik, daar kan ik iets mee. Ik heb de belletjes aan een stukje koperdraad gemaakt. Zo draai ik ze eenvoudig in mijn kleine kerstboom en rollen de belletjes er niet uit.

Een ander blog dat me inspireerde was het blog van Anita. Zij had strikken van oude zijde. Mmm dacht ik, oude zijde! Dat is precies wat mijn krans nodig heeft.  Een stukje wilde zijde is vlug gekocht en mijn krans is nu precies zoals ik het me voorstelde.

Peetje en Anita, bedankt voor jullie inspirerende blogs.

Zo, en dan is het nu tijd om de foto’s bekijken. Wie weet doen jullie er nog inspiratie op.

Geïnspireerd of niet, in ieder geval wens ik jullie gezellige kerstdagen toe!



Belletjes.


Aan een stukje koperdraad.


Zo blijft het goed zitten.


Ik koos dit jaar voor roze in de keuken, niet een echte kerstkleur. 


Maar ik vind het leuk.


Kerststerren in het andere keuken raam.


De roze aderen passen het goed bij de roze belletjes.


Zomaar in de supermarkt te koop.


's Avonds, als de kaarsen branden,


gezellige kerstsfeer.


Strik van zijde.
English version:

Christmas inspiration.

By reading other blogs you can gain some good ideas for the upcoming Christmas season. This year there were two blogs that inspired me.

The first was by Peetje. She bought, like I did, the little Christmas bells. (Action store) Peetje put the bells on burlap rope. Mm, I thought, I can use that idea. I have wired the bells to some copper wire. Now I can turn the bells easily into my small Christmas tree and they can’t fall out.

Another blog that inspired me was the blog of Anita. She made bows of old silk. Old silk? That's exactly what my wreath needs. A piece of silk was quickly bought and now my wreath looks exactly what I had in mind.

Peetje and Anita, thank you for your inspiring blogs.

Finally I show you the pictures I made of my Christmas decorations. Maybe; you get inspired as well!

Inspired or not, in any case, I wish you all a Merry Christmas!

New followers a warm welcome.





Reacties

  1. Beautiful decorations, the trees in the window are wonderful and the wreath turned out very pretty! Merry Christmas!

    Would love to have you stop by and share your post on http://ohmyheartsiegirl.com/heartsie-girls-wordless-wednesday-46/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prettige dagen.
    Veel liefs Jan Wilde een Tuin.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi gedaan,Hetty.
    Ik ga nog even neuzen bij de blogs
    die je noemt.
    Ook voor jou hele fijne feestdagen toegewenst.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dear Hetty, lovely bells and your wreath. You did all decorations very well, also white poinsettia is so pretty.
    Merry Christmas to you and your family!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kerstdecoraties Hetty en inderdaad door het lezen van blogs doen we allemaal weer nieuwe inspiratie op.
    Prettige feestdagen!
    Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is such a lovely decoration! Merry merry merry Christmas to you and all you love
    Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I hope you had a fairy, merry Christmas! I picked your pretty poinsettias photo to feature on my blog for Flower Friday.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten