Tuinieren in augustus. Lui zijn.

Tuinieren in augustus is:

Luieren. 
Staren naar de lucht voor inspiratie.
Brainstormen met je eigen brein.
Niksen.
Want niks doen bevorderd creativiteit!

Fijne week.
Hetty

Romantische rozentuin

Nieuwe volgers, van harte welkom op mijn blog en veel leesplezier!

Is het lucht of een rivier?
Water en lucht versmelten.
Staar eens naar de wolken.......

........ voor inspiratie!
Alles is mogelijk. The sky is the limit! 

Wat je deze week van augustus in de tuin kan doen:
Deze maand zijn er -behalve de lopende zaken- geen bijzondere dingen te doen. 
Knip wat 'Herfst' weg als je daar zin in hebt, maar bovenal geniet van de tuin!

Mijn comments op jullie posts:
Margriet: Bedankt voor het noemen van van mijn blog. Ik ben blij dat het lukte met de hortensia's. Fijn dat je ook zo van de dahlia's kan genieten. Hier hebben ze het wel een beetje taai vanwege het droge weer.
Cita: Ik ken de rozenkweker niet, maar koop mijn rozen meestal online bij Tuincentrum Lottum. Ze hebben een geweldige website en veel keus!



Reacties

  1. Zo is het maar net, Hetty: we kunnen eigenlijk niets doen. Normaal zou augustus wat nattig zijn, waardoor je al wat kunt overplanten.
    Vergeet het maar, alle planten staan in de overlevingsstand. We storen ze niet, we wachten nog een maandje ofzo.
    Ik heb de eerste nieuwe bollengids al binnen: dromen over het volgende seizoen...
    Hartelijke groeten, Zem.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben een beetje laat, loop achter met lezen. Augustus is inmiddels op zijn laatste dag! Ik vraag mij af wat de eerste foto is, zo vrolijk al die kleurtjes tegen de blauwe lucht,maar zie niet wat het is

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten