September, bloemen uit eigen tuin in de vaas.



September, wat is er nog veel in bloei. Bijvoorbeeld herfstasters. Daar ben ik gek op. Ik heb veel verschillende soorten en zodoende heb ik zeker een maand lang “vulling” voor in mijn vazen. Herfstasters combineren met bijna alles. De laatste rozen, grassen en niet te vergeten de vrolijke Dahlia’s.

Afgelopen zomer heb ik mijn versaille vaas met schoolbordenverf zwart geverfd. Dit geeft een heel mat fluwelig effect. Perfect in combinatie met de felle kleuren van de Dahlia’s.

In de versaille vaas heb ik een klein glazen weckpotje gezet, anders lekt het misschien roestwater.

De herfstasters in de vaas, daarna de Dahlia’s erbij. Hoe moeilijk kan het zijn?

Daarmee is mijn Dahlia aankoop van dit voorjaar wel gerechtvaardigd.

Genieten!

                         romantischerozentuin.nl


Dahlia's in de versaille vaas