Trendy kerst versiering.

Trendy kerst versiering in turquoise

Afgelopen weken heb ik regelmatig langs mooie kerst etalages geslenterd. Vooral de etalages van bloemenzaken zijn bij mij favoriet. 

 

Ik zie inspirerende combinaties van vormen en kleuren. Soms kom ik daardoor op nieuwe ideeën. Nooit precies hetzelfde wat ik heb gezien, maar het zet me aan het denken. Bijvoorbeeld een verrassende kleurcombinatie. Dit kan zomaar aanleiding geven tot het maken van een nieuwe border!

 

Schuifel met me mee langs de etalages. Het kan nog net voor het kerstdiner!

 

Heel fijne dagen toegewenst en alvast een goed begin van 2023. 

Hetty

romantische rozentuin

Nieuwe volgers, van harte welkom op mijn blog en leuk dat jullie meelezen!

Trendy kerst versiering in turquoise
Een bijzondere kleur voor een kerstversiering.
Trendy kerst versiering in turquoise
De versiering lijkt wel uit een juwelenkistje 
Trendy kerst versiering in turquoise
Close up. Insecten en vlinders
Trendy kerst versiering in roze en goud
Hardroze, goud en koningsblauw. 
Trendy kerst versiering in roze
Eenvoudig na te maken. Schaal met kerstballen en Amaryllis 
Trendy kerst versiering in roze en rood
Roze en rood, dat zou ik zomaar in een border met bloembollen kunnen maken.....
Trendy kerst versiering in groen en brons
Groen met brons. Rustig en chique.
kerstboom
En tot slot mijn eigen boom! 
Wat je deze week kan doen:
Het blad dat door de vorst eindelijk van de bomen is gevallen kan je van het gazon afharken. Gooi het blad in de border, of maak er op een simpele manier bladcompost van.lees hier hoe je dat doet.

Mijn comments op jullie posts:
Margriet: Ik snap het helemaal, de zorg voor je immobiele man heeft prioriteit. Wellicht valt het mee met de dahlia's. Zijn ze niet bevroren.Wacht het eerst maar eens af. 
Willy: Bedankt voor je kaart en de lieve woorden. Ik word er verlegen van.









 

Reacties

  1. Mooie versieringen! Heel apart de kleurcombinaties! Dank voor je leuke blogs van afgelopen jaar, vaak word ik er ook nog weer wat wijzer van....In ieder geval lees ik ze met veel plezier! Fijne dagen nog, Hetty!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie en aparte combinaties zie ik.
    En jouw sfeervolle kerstboom mag er ook zijn!
    Goede jaarwisseling en een voorspoedig 2023 voor jou en je dierbaren, Hetty.
    Hartelijke groet, Zem.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten