Vintage chic en supermarkt rozen.



Het was afgelopen week een komen en gaan van regenbuien. Ontelbare keren moest ik doornat uit de tuin vluchten. Daar werd ik behoorlijk grumpy van!

Mijn vriendin sleepte me mee naar de kringloop winkel. Zelf probeer ik deze winkel zo veel mogelijk te mijden. Steeds kom ik in verleiding om iets te kopen. En leuke spullen heb ik genoeg! Mijn vriendin kon niet slagen voor wat ze zocht, maar ik vond zoals altijd weer van alles.

In een vitrine kast stonden schitterende kristallen wijnglazen. Die gingen meteen mee naar huis. Daarna zag ik een vaas die ik kon gebruiken. Deze aankoop was gerechtvaardigd, want ik had onlangs een vaas gebroken. 

Tot slot kocht ik in de supermarkt een mooie bos rozen en Alstroemeria voor in mijn nieuwe vaas.

Thuisgekomen was ik mijn slechte bui en de regen vergeten. Ik zocht in de kast naar wat mooie spullen die bij mijn aankopen pasten. Om jullie te laten meegenieten fotografeerde ik deze opstelling.

Zeg nou zelf, vintage chic en supermarkt rozen. Daar gaat de zon van schijnen!

Voor open tuindagen zie:


                        romantischerozentuin.nl


Supermarkt rozen

Kristallen glazen

Kristallen glazen, nieuwe vaas en oude sauskom


Reacties

  1. Ben zo aan het genieten van al jouw prachtige bloemen en foto's. Deze vind ik ook heel erg mooi en een supermooie kleur heeft deze roos. Ik heb zelf de New Dawn in de tuin en 2 struikroosjes. Ik wil er graag nog ouderwetse rozen bij...maar dan moeten ze in potten..Mag ik jou als expert vragen of dit kan?.....lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten